شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

پس از سرقت یا گم شدن کارت بانکی در ایام تعطیل یا خارج از وقت اداری چه کنیم ؟

24 خرداد 1401
پس از سرقت یا گم شدن کارت بانکی در ایام تعطیل یا خارج از وقت اداری چه کنیم ؟

به گزارش بانک اول راهکاری ساده ای برای سوزاندن سریع کارت بانکی مفقودی در روزهای تعطیل وجود دارد که متاسفانه همه افراد دارای عابر بانک از آن مطلع نیستند !                             1.مسدود سازی کارت از طریق تماس با تلفن گویای بانک مربوطه و صحبت با کارشناس یا اپراتور که با پاسخ به سوالاتی اعم از شماره کارت و یا مشخصات هویتی و رمز کارت انجام میشود.

2.مسدود سازی کارت از طریق اینترنت بانک : وقتی وارد اکانت حساب بانکی خود شدید گزینه ای برای مسدود سازی وجود دارد.

3.مسدود سازی کارت از طریق همراه بانک : امکان مسدود سازی بر بیشتر نرم افزارهای بانکی وجود دارد.

4.مسدود سازی کارت از طریق خدمات  بدون کارت دستگاه های ATM : 

-ابتدا به نزدیک ترین دستگاه خودپرداز در محل خود مراجعه کنید.
- دکمه ثبت را انتخاب کنید.
- گزینه مسدود کردن کارت را انتخاب کنید.
- شماره کارت را وارد کنید.
- رمز کارت را وارد کنید.
 و در نهایت کارت به سرقت رفته و یا مفقودی شما مسدود خواهد شد.

اخبار مرتبط
مالیات بر اجاره یکی از انواع مالیات بر درآمد است اما در حالت عادی آنقدر موارد معافیت‌ مالیات بر اجاره را دست‌ودلبازانه تعیین کرده‌اند که تقریبا شامل حال کسی نمی‌شود. این فرصت ایده‌‌آل می‌تواند به سادگی از دست برود. به‌خصوص صاحبخانه‌هایی که قانون سقف اجاره‌بها را رعات نمی‌کنند، خطر بیخ گوششان است.
زندگی گاهی اوقات می تواند خیلی سخت شود و ما را درهم بشکند. در چنین شرایطی باید ریتم تند زندگی را کمی آهسته کنیم و به یافتن تعادل و انتخاب‌های آگاهانه روی بیاوریم.پیروی از ۸ اصل در زندگی می‌تواند در مواقعی که به نظر می‌رسد دنیا خیلی سریع می‌چرخد کمک کند.
پایه سنوات تجمیعی چیست و شامل چه کارگرانی می شود؟خوشوقتی گفت: شاید جالب باشد، کارگری که از سال 1391 استخدام شده و همچنان در یک کارگاه مشغول به کار است، پایه سنوات تجمیعی او امسال ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان می شود. بنابراین کارگری که حداقل دستمزد (7 میلیون و 100 هزار تومان) دارد و از سال 91 تا کنون در یک کارگاه است، باید یک حداقل دستمزد بعلاوه پایه سنوات تجمیعی 2 میلیون و 700 هزار تومان و یک پایه سنوات 210 هزار تومان برای امسال دریافت کند.
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها