دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

واردات واکسن کرونا متوقف شد

24 خرداد 1401
واردات واکسن کرونا متوقف شد

به گزارش بانک اول پنجشنبه شب هشتاد و یکمین محموله واکسن کرونا به کشور وارد شد که این محموله شامل  ۷۷۷ هزار و ۶۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک روسیه بوده است.

به گفته ارونقی معاون فنی گمرک احتمالاً این محموله واکسن وارده آخرین محموله واکسن وارداتی به کشور باشد و تا اطلاع ثانوی واکسنی وارد نخواهد شد.

 معاون فنی گمرک تصریح کرد که به دلیل وفور واکسن کرونا، واردات بعدی با تصمیم مراجع ذیصلاح خواهد بود.

چند روز پیش قوسیان مقدم دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر هم درباره دلیل توقف ورود واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر از توقف واردات واکسن از سوی هلال احمر خبر داد و در این خصوص توضیح داد: با توجه به اینکه به لحاظ واکسن مورد نیاز در کشور در وضعیت با ثباتی قرار داریم، جمعیت هلال احمر دیگر برنامه‌ای برای واردات واکسن نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش مجموع واکسن های وارداتی به کشور تا شب گذشته  ۸۰ محموله  و حدود ۱۴۶ میلیون و ۳۹۵ هزار دوز بود که با ورود آخرین محموله از روسیه  اکنون به حدود ۱۴۷میلیون و ۱۷۲ هزار دوز رسیده است.

واردات واکسن کرونا متوقف شدباشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها