جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

خبرمهم مالی برای بازنشستگان | ثبت نام وام ویژه بازنشسته ها با شرایط استثنایی

24 خرداد 1401
خبرمهم مالی برای بازنشستگان | ثبت نام وام ویژه بازنشسته ها با شرایط استثنایی

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا درباره فرایند پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان اظهار کرد: ثبت‌نام از بازنشستگان برای دریافت وام 7 میلیون تومانی در پایان همین ماه انجام می‌شود

وی تصریح کرد: بر همین اساس بازنشستگان از 25 تا 30 آبان می‌توانند به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

دهقان‌کیا ادامه داد: پس از ثبت‌نام بازنشستگان، اسامی این افراد برای دریافت وام به سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد و پس از تأیید وام آنها از طریق بانک رفاه واریز خواهد شد.

 

رئیس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در دولت قبل قرار شد 89 هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی به صورت واگذاری سهام به سازمان انجام شود که البته این مصوبه اخیرا مورد نقد کمیسیون تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل رفع شود چرا که در غیر این صورت بازنشستگان تامین اجتماعی با مشکل روبرو خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مصوبه دولت قبل اجرایی نشود ادامه اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با اما و اگر روبرو خواهد شد و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل با ورود رئیس جمهور و رئیس مجلس مرتفع شود./ تسنیم

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها