پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط تعویض خودرو های کارکرده با نو + جزییات

24 خرداد 1401
شرایط تعویض خودرو های کارکرده با نو + جزییات

به گزارش بانک اول اکثر مردم به دنبال خرید خودروی صفر هستند، اما شرایط اقتصادی در حال حاضر به آن‌ها اجازه نمی‌دهد به چیزی غیر از دست دوم‌ها فکر کنند. از این رو شرکت ایرانیان خودرو طرح ویژه‌ای برای علاقه‌مندان خودروهای مدیران خودرو در نظر گرفته است.

شرایط تعویض خودرو کارکرده با نو

در این طرح، خودروهای کارکرده مدیران خودرو با نمونه‌های جدید و صفرکیلومتر جایگزین می‌شوند. بدین ترتیب دارندگان محصولات ام وی ام و چری می‌توانند خودروی کارکرده خودشان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت به شرکت واگذار کنند؛ این خودروها، توسط کارشناسان به صورت کاملا رایگان قیمت‌گذاری شده و در سریع‌ترین زمان ممکن از مشتری خریداری می‌شوند.

بعد از آن، مبلغ خودرو کارکرده به عنوان پیش پرداخت خرید خودرو جدید در اختیار شرکت قرار می‌گیرد و بعد از انتخاب خودرو صفر، اختلاف قیمت دو خودرو محاسبه شده و شرایط پرداخت آن مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است که مدیران خودرو، برای رفاه بیشتر خریداران شرایطی فراهم کرده است تا این اختلاف قیمت با روش‌های مختلفی از جمله نقد، اقساط کوتاه مدت یا اقساط بلند مدت پرداخت شود. تسهیلات می‌تواند تا هفتاددرصد قیمت خودرو را شامل شود و مدت زمان بازپرداخت اقساط تا ۵ سال قابل افزایش است.

گفتنی است که خودروهای کارکرده خریداری شده نیز با شرایط ویژه و تسهیلات به خریداران جدید واگذار می‌شوند. به همین دلیل در این طرح امکان خرید خودروی کارکرده با تسهیلات اقساطی نیز وجود دارد. همچنین مدیران خودرو برای مشتری های قدیمی تخفیف‌هایی برای قیمت خودرو و میزان سود تسهیلات در نظر گرفته است.

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها