چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

زائران کربلا وام می‌گیرند

24 خرداد 1401
زائران کربلا وام می‌گیرند

به گزارش بانک اول با افزایش تقاضای برای سفر عتبات، اولین کاروان پیش‌بینی شده سوم آذرماه است و متقاضیان سفر عتبات می‌توانند همچنان با قطعی کردن ثبت‌نام خود، اعزام‌شان را برنامه‌ریزی کنند و سازمان حج و زیارت نیز بر اساس تعداد متقاضیان، کاروان‌های عتبات را می‌افزاید تا همه دلدادگان حسینی بتوانند بعد از حدود دو سال به زیارت ارباب مشرف شوند.

همچنین در روزهای اخیر پیامی برای افرادی که پیش ثبت‌نام عتبات کرده بودند، ارسال شده است تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند که زائران برای قطعی کردن ثبت‌نام باید پس از مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و انتخاب کاروان، نسبت به پرداخت وجه سفر به صورت اینترنتی یا چاپ فیش و مراجعه به بانک اقدام کنند.

پیش‌بینی تسهیلات برای کاهش هزینه‌های سفر به عتبات

اعزام زائران در این دوره صرفا به صورت هوایی انجام می‌شود و هزینه پیش‌بینی شده نیز هشت میلیون و ۵۸۰ هزار و ۷۵ تومان است و با توجه به لغو‌ ویزای عراق برای سفرهای هوایی، دیگر نیازی به اخذ ویزا نیست. با توجه به اینکه هزینه سفر به عتبات با توجه به افزایش نرخ دلار نسبت به دو سال گذشته رشد دو برابری را شاهد است، مسؤولان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات به منظور سهولت زیارت کربلا هستند.

 

به گفته علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت با توجه به اینکه هزینه سفر به عتبات برای سفر خانوادگی بالا است، اقداماتی به منظور ارائه تسهیلات به زائران در حال انجام است که یکی از این اقدامات اختصاص وام قرض الحسنه تا 5میلیون تومان برای این سفر معنوی به شمار می‌رود که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌کنیم./فارس

اخبار مرتبط
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.
در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش این طرح قرار دارند. تعداد بانک ‌های این طرح در حال افزایش است و به زودی تمامی بانک ‌های کشور به آن ملحق خواهند شد. طرح «کهربا» تحولی نوین در نظام پرداخت کشور است که می‌ تواند به نفع مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی باشد.هشدار; کارت بانکی افرادی که در این ۶ بانک حساب دارند مسدود خواهد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها