شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

۱۸ و ۱۹ آذرماه امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های زیر مجموعه بانک سپه وجود ندارد

24 خرداد 1401
۱۸ و ۱۹ آذرماه امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های زیر مجموعه بانک سپه وجود ندارد

به گزارش بانک اول اظهار داشت: طبق اطلاعیه منتشره به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم و ادغام چند بانک دیگر در سپه؛ کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس‌فردا با اختلال و قطعی مواجه خواهند شددکه احتمال دارد مشکلاتی برای مردم و جایگاهداران ایجاد شود.

وی ادامه داد: ظاهرا قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۱۲ جمعه ادامه دارد و ما از مردم می‌خواهیم در این محدوده زمانی از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، زیرا طولانی شدن تسویه حساب مراجعین و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌ها عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان جمعه است و مسئولین این بانک در تلاش هستند که در روزهای دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم./ایلنا

اخبار مرتبط
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.
میانه حقوق دریافتی در بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تا حدود ۶ درصد از تورم پیشی گرفت ولی حداقل حقوق کارکنان دولت در این سال دو درصد و حداقل حقوق وزارت کار ۵ درصد از تورم عقب‌تر بوده است
در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شد و رسانه‌ها از احتمال تغییر مصوبه و افزایش مبلغ کمک هزینه مسکن خبر دادند. این پیش‌فرض‌ها به دنبال این ماجرا مطرح شد که برخی نمایندگان کارگری اعلام کرده بودند به جلسه‌ای به ریاست معاونت روابط کار وزارت کار دعوت شده‌اند. نمایندگان کارگران در شورای عالی کار از احتمال افزایش حق مسکن و افزایش سایر سطوح مزدی سخن می‌گفتند.
علاقه مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رویدادها و طرح‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ تا ۴ تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها