دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 30 میلیون تومانی به چه کسانی پرداخت می شود؟

24 خرداد 1401
وام 30 میلیون تومانی به چه کسانی پرداخت می شود؟

به گزارش بانک اول سیدمجید پوراحمدی اعلام کرده که به هنرمندان یا فرزندان آنان که در آستانه ازداوج هستند 30 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد. هر هنرمندی که صاحب فرزند شود هم، 30 میلیون تومان وام با تسهیلات 2 درصد دریافت خواهد کرد. به گفته پوراحمدی، این خدمت در راستای کمک به خانواده هنرمندان در نظر گرفته شده است.

ضمنا مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این مراسم بیان کرد که با وجود مشکلات این صندوق همچنان برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. در همین راستا مبلغی برای هنرمندان در نظر گرفته شده که احتمال میرودبه شکل نقدی در حساب هنر کارت آن‌ها واریز خواهد شد. سیدمجید پوراحمدی در این مراسم به خدمات اخیر صندوق اعتباری هنرمندان هم اشاره کرد.

ارسال نخستین لیست متقاضیان وام ضروری هنرمندان

البته قبلا پوراحمدی از ارسال نخستین لیست متقاضیان تسهیلات ضروری هنرمندان به بانک عامل خبر داد. پور احمدی بیان کرده که یکی از چالش‌های اساسی اعضای صندوق برای دریافت تسهیلات، شروط سخت گیرانه بانک‌ها درباره ضمانت‌های وام‌های پرداختی بود. از این رو صندوق اعتباری هنر با بانک رسالت به توافق رسید تا با ارائه دو سفته، این وام را به اعضای صندوق پرداخت کند.

این تسهیلات به منظور تامین و رفع احتیاجات ضروری اعضای صندوق اعتباری هنر در چارچوب مقررات بانکی با حداقل تضمین‌ها و استفاده از منابع این صندوق در بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می‌شود.

همچنین اعضای این صندوق می‌توانند با داشتن شرایطی ویژه، وام اشتغال زایی را نیز دریافت کنند. این وام به منظور توانمندسازی هنرمندان برای ایجاد هسته‌های کارآفرینی هنر پرداخت خواهد شد و جزئیات آن به زودی به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

اخبار مرتبط
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها