پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشخص شد +تاریخ شروع ومهلت ثبت نام

24 خرداد 1401
زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشخص شد +تاریخ شروع ومهلت ثبت نام

به گزارش بانک اول  بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام کنند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها ۳ ماهه خواهد بود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده( با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای  بخشنامه از روز یکشنبه مورخ 1400/09/21 شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ 1400/09/23 ادامه خواهد داشت و فردا قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است؛ لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها