دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح جدید حامی بانک ملت : وام 100 میلیون تومانی (یک میلیارد ریالی) با اقساط 60 ماهه به همه اقشار جامعه

24 خرداد 1401
طرح جدید حامی بانک ملت : وام 100 میلیون تومانی (یک میلیارد ریالی) با اقساط 60 ماهه به همه اقشار جامعه

به گزارش بانک اول از حدود دو هفته پیش بسیاری از بانک های بزرگ کشور پرداخت وام و تسهیلات را بسیار محدود و در پاره ای موارد متوقف کرده اند. در مواردی هم که این بانک ها وام  پرداخت می کنند شرط داشتن معدل بالا و رتبه اعتباری خوب را شرط پرداخت تسهیلات قرار داده اند.

طرح حامی بانک ملت ٬ اعطای تسهیلات ویژه خرید لوازم خانگی از برند های اسنوا ٬ بست و دوو هست . که جدیدا  از طریق سامانه عیر حضوری بانک ملت (فرابانک) هم  قابل ثبت نام و درخواست است.

شرایط تسهیلات طرح حامی گروه سرمایه گذاری انتخاب با برندهای (اسنوا ٬ بست و دوو):

سقف تسهیلات: یک میلیار ریال

نرخ سود تسهیلات : 18 درصد

دوره اقساط 60 ماهه

این وام  مستقیما به حساب فروشنده واریز می شود و متقاضی بایستی پیش فاکتوری که یکی از شماره حسابهای شرکت گروه انتخاب در آن درج شده است را از نمایندگی یا سایت های شرکت به نشانی www.entekhab.org  و www.entekhabino.ir  تهیه نماید.

دریافت وام طرح حامی به دو صورت حضوری (مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور) و یا غیر حضوری (ثبت نام در سایت فرابانک ملت ) امکان پذیر است.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند.

برای دریافت این وام نیاز به داشتن معدل حساب نیست.

کلیه افراد بالای 18 سال می توانند جهت دریافت این وام اقدام کنند.

منبع : بانک اول

 

 

 

 

اخبار مرتبط
داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور نیز در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم درجاسازی بر اساس ضوابط طرح هادی این روستا، اظهار کرد: طرح هادی روستای امامزاده ابراهیم شفت حد تفکیک ۱۲۰ متری را مشخص کرده و لذا باید در کمیته مربوطه درباره طرح هادی تصمیم گیری و حد تفکیک را کم کنیم تا اهالی بتوانند درجاسازی را انجام دهند.
با توجه به اینکه، یکی از سوالات رایج در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳، پیرامون استعلام وضعیت این وام، با کد ملی ثبت نام کننده است، در این بخش از مقاله، قصد داریم، به این پرسش پاسخ دهیم که صرف داشتن کد ملی، برای پیگیری وام ازدواج، کافی است یا خیر؟
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی غلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یکساله که دخترم عقد کردن و ۹ ماهه دنبال دیافت وام ازدواجش هستم که هر دفعه یه بهونه میارن و الانم سه ماهه که میگن سایت بسته است.

برایان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۱۰ درصد کارمزد؟ ۶۰ میلیون وام بگیری ۶ میلیونش همون اول می‌ره. بالای ۲۰ درصد میشه پس

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام میدن تا اجناس خودشون رو بفروشند وام نمیدن تا گره از مشکلات ملت باز کنن شما وام بده چیکار داری طرف اونو کجا خرج می‌کنه ملت واجب تر از لوازم خانگی هزار جور مشکل دیگه داره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها