پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

حراج اموال تملیکی، الکترونیکی شد / مردم می‌توانند از امروز در سامانه ثبت نام کنند

24 خرداد 1401
حراج اموال تملیکی، الکترونیکی شد / مردم می‌توانند از امروز در سامانه ثبت نام کنند

به گزارش بانک اول رسولی فاضل در این‌باره اظهار کرد: صبح امروز با حضور وزیر اقتصاد در یکی از انبار‌های مربوط به اموال تملیکی تهران سامانه «حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی» رونمایی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حراج حضوری شائبه‌هایی وجود داشت، تاکید کردیم که حراج‌ها باید به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در پی بازدید ریاست قوه قضاییه از انبار‌های اموال تملیکی و تاکیدات ایشان این موضوع بار دیگر جدیت پیدا کرد و با توجه به پیگیری‌های نمایندگان قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در نهایت عملیاتی شد.

رسولی فاضل عنوان کرد: عملیات اجرایی این سامانه برای اولین حراج الکترونیک و فرایند روزانه بودن آن انجام خواهد شد و مردم می‌توانند از همین امروز در سامانه شروع به ثبت نام کنند.

 

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون حراج‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شد؛ اما از این پس حراج حضوری نخواهیم داشت و تمامی حراج‌ها باید به‌صورت الکترونیکی برگزار شود./اقتصادانلاین

 

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها