شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش کی ام سی K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط فروش کی ام سی K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد

به گزارش بانک اول در این شرایط فروش قیمت کی ام سی K7 معادل یک میلیارد و 180 میلیون تومان اعلام شده است که متقاضیان می‌توانند با ارائه پیش پرداخت 550 یا 600 میلیون تومانی، نسبت به خرید اقساطی کی ام سی K7 اقدام کرده و مابقی مبلغ خودرو را در اقساط 2 یا 3 ساله پرداخت کنند. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه می‌شوند.

رنگ‌های در نظر گرفته شده برای شرایط فروش کی ام سی K7 عبارتند از: سفید، مشکی، خاکستری، آبی، قهوه‌ای و نقره‌ای آبی. خودروها نیز با مدل 1401 و در موعد شصت روزه تحویل خریداران خواهند شد. همچنین کرمان موتور تمامی خودروها را با بیمه بدنه به دست مشتریان نهایی می‌رساند.

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جواد بهرامزیی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این شرایط برای پولدارهاست کسی که پول ندارد مگه این شرایط را ندارد که خودرو داشته باشد من نظرم این هست که هرکسی لازم دارد خودرو داشته باشد بدون ضامن بهش خودرو تخویل بدهند مثل کشورهای همسایه ویا روپایی بانک این شرایط را دارد که خودرو بگیرد وبه کسانیکه تقاضا دارند خودرو بگیرند بانک با شرایط خاص خودش خودرو را از شرکت بگیرد وبا شرایط خودش تخویل مشتری بدهد البته با ضمانت کارت یارانه ویا سهام عدالت این بهترین راه ممکن هست تا کسانیکه شرایط خرید خودرو را ندارند بانک برایشون فراهم کند چون ایران مطعلق به همه ایرانی هاست چه پولدار وچه فقیر از نطر قانون همه یکسان هستند فقط فرقش اینه که پولدار میتونه خودرو دلبخوایش را نقدا خریداری کنه وبی پول با شرایط اون وقت کسی غلهمند نمیشود همه دست بدست هم بدهند تا ایرانی آباد وآزاد داشته باشند کسی از دولت ومسئولین شکایتی نداشته باشد حتی مسکن را هم به همین طریق به مردم واگذار کنند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها