چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو اعلام شد + لیست برندگان

24 خرداد 1401
 نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو اعلام شد  + لیست برندگان

به گزارش بانک اول  دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که در این طرح عرضه شدند. موعد تحویل خودرو‌ها از آذر تا دی ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.


مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه تعیین شدند و نتایج به شرح زیر اعلام شد.


مشاهده نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله ایران خودرو (۷ محصول) امروز ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها