یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر خوش وزیر اقتصاد/ هر ماه اخبار خوبی می‌شنوید

24 خرداد 1401
خبر خوش وزیر اقتصاد/ هر ماه اخبار خوبی می‌شنوید

به گزارش بانک اول سید احسان خاندوزی اظهار داشت: امروز 14 دی جلسات مشترکی با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اصل نود برگزار کردیم و مقرر شد مشکلات گره‌خورده سالهای قبل مربوط به امور گمرکی را هر هفته بررسی و خروجی‌های این عملیات را مشخص و اعلام کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های ما در وزارت اقتصاد الهام از عملکرد سردار سلیمانی و مدیریت جهادی ایشان است که اصلاح مشکلات و ساختارهای موجود در حوزه‌های بیمه‌ای، مالیاتی، گمرکی و بانکی، بخشی از این اقدامات جهادی است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: علی‌رغم فشار و سختی‌های پیشِ‌رو با آغاز برنامه‌های مدون، امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود و هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایشات به ملت شریف داده خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت جهادی و همه‌جانبه سردار سلیمانی در امور کشور گفت: پیشنهاد می‌شود به‌پاس جهاد خالصانه این شهید بی‌ادعا، روز شهادت ایشان به روز ملی جهاد نام‌گذاری شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: اگر مسئولان مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و تلاش مخلصانه و مردمی داشته باشند، عرصه حیات ما به نمایشگاهی از جهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی مبدل خواهد شد./خبرانلاین

اخبار مرتبط
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هر نوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.
گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی،عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.
این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.
به کمک این طرح دیگر نیازی به حمل کارت‌های فیزیکی و نگرانی گم شدن یا فراموش کردن آنها نیستید. نسخه ‌های الکترونیکی کارت ‌ها از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به کارت‌ های فیزیکی برخوردارند. ضمنا این طرح برای مردم هزینه‌ای ندارد و حتی با حذف کارت‌های فیزیکی، هزینه‌های دریافت و تعویض کارت‌های جدید را نیز کاهش می‌دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: