دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام خودرو فیدلیتی و دیگنیتی + قیمت و لینک

24 خرداد 1401
ثبت نام خودرو فیدلیتی و دیگنیتی + قیمت و لینک

به گزارش بانک اول در این دوره از ثبت نام نقدی بهمن موتور افزایش قیمتی در محصولات ارائه شده، اعمال نشده است. براساس اعلام شرکت بهمن موتور روز دوشنبه هفته جاری، بیستم دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح شروع ثبت نام برای مشتریان کلید خواهد خورد. این فروش به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com انجام خواهد شد.

 

در فروش دی ماه محصولات بهمن موتور فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۷۳۵ میلیون تومان و ۷ نفره این خودرو ۷۴۷ میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم ۷۹۵میلیون تومان خواهد بود.

ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت نام و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته است.

 

گفتنی است بهمن موتور ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نیست./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها