چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام فروش اینترنتی فیدلیتی و دیگنیتی لغو شد

24 خرداد 1401
ثبت نام فروش اینترنتی فیدلیتی و دیگنیتی لغو شد

به گزارش بانک اول ثبت نام جدید دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی، محصولات گروه بهمن که قرار بود امروز ۲۰ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح، در قالب فروش اینترنتی، پرداخت نقدی و با تحویل یک ماهه انجام شود، لغو شد.

در اطلاعیه جدیدی که بر روی سایت فروش اینترنتی خودرو آمده، درباره دلیل این تعویق و زمان جدید ثبت‌نام جزئیاتی اعلام نشده است. در این اطلاعیه آمده: به‌دلیل مشکلات زیرساختی، این مرحله از فروش به زمان دیگری موکول گردید. نوبت بعدی ثبت‌نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است اختلاف قیمت این دو خودرو در طرح فروش اینترنتی با بازار آزاد، بسته به مدل ماشین و تیپ حداقل۲۵۰میلیون تومان است و برخی فروشندگان خودروی تحویل‌گرفته خود را حتی ۵۰۰میلیون بیش از قیمت کارخانه آگهی کرده‌اند، موضوعی که موجب استقبال زیاد از فروش اینترنتی دیگنیتی و فیدلیتی شده و روش‌های میان‌بر یا تقلب بسیاری را ایجاد کرده است. به‌طوری که سایت‌های بسیاری پکیج‌های آموزشی ثبت نام این دو خودرو را آماده کرده و به قیمت‌هایی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان به فروش می‌رسانند!

اخبار مرتبط
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها