جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات جدید از عیدی بازنشستگان و وام ۵۰ میلیون تومانی

24 خرداد 1401
جزییات جدید از عیدی بازنشستگان و وام ۵۰ میلیون تومانی

به گزارش بانک اول علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران، درباره عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: رقم عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همانند عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری است که دولت باید رقم آن را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه رقمی که دولت برای عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری اعلام کند همان رقم عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز خواهد بود، گفت: بارها پیگیری کردیم که بازنشستگان تامین اجتماعی مانند کارگران عیدی دریافت کنند که نتیجه بخش نبود، به همین دلیل عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مانند بازنشستگان کشوری و لشکری است.

چرایی نارضایتی بازنشستگان تامین اجتماعی از رفاه کارت

دهقان کیا درباره رفاه کارت، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با بانک رفاه قرارداد بستند و شرایطی مهیا شد و به بازنشستگان 50 میلیون تومان وام خرید لوازم خانگی ایرانی اعطا شد اما بازنشستگان استقبال خوبی از این اقدام نداشتند چراکه اقساط آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی سنگین است.

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران بیان کرد: بازنشسته حداقل بگیر تامین اجتماعی با 30 سال سابقه 4 میلیون و 200 هزار تومان دریافت می‌کنند به همین دلیل پرداخت اقساط برای آن‌ها سخت است همچنین اجناسی که امکان خرید آن برای بازنشستگان فراهم شده اجناس خوبی نیست./برنا

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها