ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ۲ طرح پیش فروش شرکت سایپا ویژه دی ماه از پنج شنبه

24 خرداد 1401
آغاز ۲ طرح پیش فروش شرکت سایپا ویژه دی ماه از پنج شنبه

به گزارش بانک اول متقاضیان از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/10/30 (به مدت 2 روز) به صورت 24 ساعته می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

البته متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

کلیه شرایط و ضوابط "قرعه کشی" در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

   

 

 

اخبار مرتبط
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.
سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشورهای همسایه گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم درباره «اولویت‌های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‌گردشگران دیگر کشورها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، در دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان‌های مسئول انجام شده است.
به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال میشود
فروش و عرضه لاستیک دولتی تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود.طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها