پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش حقوق کارمندان در سال 1401 ; 15 درصد است

24 خرداد 1401
 افزایش حقوق کارمندان در سال 1401 ; 15 درصد است

به گزارش بانک اول جبار کوچکی نژاد عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه شورای حقوق و دستمزد، اظهار داشت: اولین جلسه این شورا در دولت سیزدهم دیروز برگزار شد و در این جلسه یک گزارشی از مصوبات شورای حقوق و دستمزد ارائه شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد کارکنان معاونت حقوقی رئیس جمهور چه در داخل و چه در خارج از کشور مشغول کار هستند مبلغ اضافه کار این افراد افزایش یابد همچنین برای کارمندان ساعتی این معاونت حقوق های آن ها تغییراتی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارمندان همین 15 درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند اما این 15 درصد پلکانی است یعنی برای حقوق های بالا حدود 4 و 5 درصد افزایش خواهد داشت و برای کف حقوقی 15 درصد افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها