یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

24 خرداد 1401
آغاز ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

به گزارش بانک اول گنجی  درباره نحوه ثبت نام توضیح داد: از اول بهمن ماه هر دانشگاهی که در پرتال صندوق رفاه شروع به ثبت نام کرد، وام دانشجویی هم برای آن دانشگاه‌ها فعال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه گفت: به عنوان مثال دانشگاهی امکان دارد اول بهمن ماه در پرتال صندوق رفاه ثبت نام کند، بنابراین ثبت نام وام برای دانشجویان این دانشگاه از اول بهمن فعال می‌شود و امکان دارد دانشگاهی از سوم بهمن ثبت نام کند در این صورت ثبت نام وام برای دانشجویان آن دانشگاه از سوم بهمن آغاز می‌شود.

او افزود: بنابراین دانشگاه‌ها تا ۱۵ بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: نحوه درخواست تقاضا به این صورت نیست که همه دانشجویان باهم بتوانند ثبت نام کنند، اول باید دانشگاه‌ها ثبت نام کنند تا پرتال صندوق رفاه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه‌های مذکور بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۴ درصد از درخواست‌های وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پرداخت شده است و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها