یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

همه صنوف ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید هستند

24 خرداد 1401
همه صنوف ملزم به ثبت اطلاعات واکسیناسیون در سامانه امید هستند

به گزارش بانک اول مجتبایی گفت: از  تاریخ ۱۵/ ۹/ ۱۴۰۰ ستاد ملی کرونا اعلام کرد اصناف باید در طرح مدیریت هوشمند کرونا  شرکت کنند که ما هم  به تمامی صاحبان مشاغل اعلام کرده ایم. این طرح شامل همه اصناف در تمام کشور می شود.

دبیرکل اتاق اصناف گفت: در این طرح اگر یک نفر یا یک گروه محدودیتی از بُعد کرونایی داشته باشد، کل اصناف مشمول تعطیلی نمی شوند. مدیریت هوشمند به گونه ای تعریف شده که همه صنوف در سامانه امید ثبت نام و کد را دریافت کنند.

به گفته مجتبایی  ۹ گروه صنفی علاوه بر اینکه  خود صاحبان اصناف باید  شرط تزریق ۳ دوز واکسن کرونا را داشته باشند ، مشتریان آنها هم باید واکسن تزریق کرده باشند که این گروه ها شامل مراکز سرو غذا، باشگاه های ورزشی و استادیوم ها، پاساژها و مراکز خرید،فروشگاه های زنجیره ای، مراکز اقامتی و تورهای گردشگری، بانک ها، دفاترپیشخوان دولت و سالن های سینما و موسیقی است.

بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، الزامات و ضمانت اجرای فعالیت های پنج گانه مدیریت هوشمند بر بستر سامانه امید برای «دستگاه های اجرایی»، «خدمات گیرندگان از دستگاه های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران»، « واحدها و فعالیت های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی، اجتماعی»، «علمی، تحقیقاتی و آموزشی»، «فرهنگی و اجتماعی» و «تردد خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی (برون و درون شهر) » ابلاغ شده است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها