جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

امکان خرید اقساطی با وام بانک پاسارگاد

24 خرداد 1401
امکان خرید اقساطی با وام بانک پاسارگاد

به گزارش بانک اول بانک پاسارگاد هم برای پاسخگویی به نیازهای اساسی متقاضیان و هم به منظور ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی، طرح خرید آنلاین اقساطی را تدارک دیده است.

در واقع متقاضیان بدون گذراندن هیچ گونه تشریفات و ارائه وثیقه سنگین، امکان خریداری کالاهای مورد نیازخود را دارند. ضمن اینکه فروشندگان هم با استفاده از این طرح می‌توانند با آسودگی خاطر کالاهای خود را به صورت اقساطی بفروشند و میزان سود خود را افزایش دهند.

 

متقاضیان به منظور دریافت این خدمت، باید به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کرده و سپس فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند. بعد از انجام این مراحل، فرد به سایت فروشگاه طرف قرارداد مراجعه کرده و برای کالای مورد نظر خود، گزینه خرید آنلاین اقساطی را انتخاب می‌کند. پس از آن نوبت به احراز هویت و تایید اعتبار است. پرداخت اقساط هم با توجه به نرخ تسهیلات و شرایط مورد توافق بانک و خریداران انجام می‌گیرد.

 

جزئیات بیشتر درباره خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

در صورتی که فرد از خرید خود صرف نظر کند، امکان لغو آن با هماهنگی فروشنده وجود دارد. همچنین متقاضیان می‌توانند به طور کلی عضویت خود در این طرح را لغو کرده یا در صورت تمایل میزان اعتبار خود را برای خرید اقساطی افزایش دهند.

پشتوانه اصلی برای خرید آنلاین اقساطی، حساب سپرده متقاضیان در بانک پاسارگاد است. در صورتی که فرد اولین قسط خود را تسویه نکند، مبلغ آن از سپرده وی کسر می‌شود. افراد به منظور اطلاع از جزئیات این طرح بانک پاسارگاد و چگونگی شرکت در آن می‌توانند به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و شرایط مربوطه را مطالعه کنند.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها