پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت وام تا سقف یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) در بانک مهر ایران آسان شد

24 خرداد 1401
دریافت وام تا سقف یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) در بانک مهر ایران  آسان شد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس سیاست‌گذاری صورت گرفته از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، پرداخت تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال آسان شد.

در همین راستا کارکنان شاغل، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش‌های اجرایی دولتی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و...)، نهادهای عمومی غیردولتی و سایر شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حساب حقوق و دستمزد آن‌ها در شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، در صورتی که رتبه اعتباری مناسب داشته باشند، می‌توانند بدون ضامن و با ارائه نامه کسر از حقوق، سفته یا چک، قرارداد لازم‌الاجرا و احراز توان بازپرداخت، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

برای کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حساب حقوق و دستمزد آن‌ها در شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است نیز، بر اساس رتبه اعتباری و مبلغ یاد شده تضامینی که پیش‌تر ذکر شد دریافت می شود و بسته به تشخیص بانک ارائه ضامن معتبر ضروری خواهد بود.

شایان ذکر است تضامین یاد شده بر اساس رتبه اعتباری فرد و مبلغ تسهیلات تعیین می‌شود./ایبنا

اخبار مرتبط
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها