دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط تعویض خودرو کارکرده با صفر اعلام شد / خرید اقساطی ایکس 22 پرو

24 خرداد 1401
شرایط تعویض خودرو کارکرده با صفر اعلام شد / خرید اقساطی ایکس 22 پرو

به گزارش بانک اول در حال حاضر طرح تعویض خودرو کارکرده با صفر از سال 1390 در نمایندگی ستوده مدیران خودرو اجرا می‌شود. در این طرح مدیران خودرو، اعطای تسهیلات تا سقف ۷۰ درصد با بازپرداخت 5 ساله برای متقاضیان جایگزینی خودروی کارکرده با نو و تسهیلات تا سقف ۶۰ درصد با بازپرداخت 4 ساله برای خریداران خودروهای کارکرده در نظر گرفته شده است.

کارشناسی نرخ محصولات کارکرده مدیران خودرو در این طرح بصورت رایگان در نمایندگی‌های مدیران خودرو انجام می‌شود. در فروش اقساطی مدیران خودرو هم مشتریان می توانند باقیمانده قیمت خودرو مورد نظر خود را در بازه های ۱۲ تا ۶۰ ماهه یعنی یک تا 5 سال بصورت اقساط پرداخت کنند.

خرید اقساطی ایکس 22 پرو مدل 1401 آغاز شد

خودرو ایکس 22 پرو نیز به صورتی اقساطی در نمایندگی ستوده به فروش می‌رسد. خرید اقساطی ایکس 22 پرو مدل سال 1401 همراه با 40 یا 50 درصد پیش‌پرداخت و اقساط یک تا پنج ساله است.

ایکس 22 پرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که نمای جلوی آن شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپرجلو تغییر یافته است و تا حدی هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه را به یاد می‌آورد. نمای داخل این خودرو هم تغییر یافته است؛ به گونه‌ای که در آپشن‌ها و تکنولوژی‌های این خودرو نیز به روزرسانی‌هایی رخ داده است. برای مثال می‌توان به مانیتور بزرگ لمسی 9 اینچی این خودرو اشاره کرد که تمام نیاز راننده را برطرف می‌کند و البته یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی است!

فیس لیفت ایکس ۲۲ پرو امکانات بیشتری همچون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی(EPB) و فرمان برقی را نیز داراست. خودرو ایکس ۲۲ پرو به موتور یک لیتری توربو مجهز است و ۱۰۷ اسب بخار خروجی این موتور است. در سال‌های اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن، مینی و ب ام و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو  ۹ سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را بر روی آریزو۶ به خوبی نشان داده است.

اخبار مرتبط
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها