یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

شوک روسیه به بازار طلا و سکه

24 خرداد 1401
شوک روسیه به بازار طلا و سکه

به گزارش بانک اول این اسکناس آمریکایی در ادامه معاملات  نقدی امروز به ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل افت ۱۰۰ تومانی را نشان می دهد.  

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار  در ابتدای معاملات امروز  با ۲۵ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد  و در انتهای روز بر روی ۲۴ هزار و ۵۳۸ تومان قرار گرفت . این قیمت نسبت به روز گذشته  ۷۰  تومان پایین رفته بود . 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزار و ۴۱۶  و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۶۶۱  تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۳۷۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و۶۴۸  تومان بود./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا و سکه نیز گفت: پیش‌بینی قیمت طلا سخت است اما تجربه نشان داده همین مسیر کنونی ادامه داشته باشد از طرف دیگر رخداد سیاسی خاصی در عرصه جهانی به وجود نیاید می‌توان قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اندکی کاهش یا افزایش را برای هر گرم طلا ببینیم.
سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته (پنجشنبه گذشته) ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان
قیمت سکه امامی نیمه فروردین ۱۴۰۳، از مرز ۴۰ میلیون تومان گذشت و پس از آنکه موفق شد رکورد تاریخی قیمت خود را تا ۴۵ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان بهبود ببخشد، تا الان زیر ۴۰ میلیون معامله نشده است. خرید سکه تمام از حراج مرکز مبادله در این وضعیت گزینه مناسبی به نظر می‌رسد،

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها