شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

حذف نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی از سال ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
 حذف نقل و انتقال سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی از سال ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول سردار سید کمال هادیانفر  گفت: دولت با هدف یکپارچه سازی فرآیند نقل و انتقال خودرو و ضرورت تسهیل و تسریع امور اسناد مالکیت و نقل و انتقال اسناد خودرو، با پیشنهاد وزارت کشور در خصوص لایحه اصلاح ماده (۲۹) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر تعیین تکلیف نقل و انتقال وسایل نقلیه در مراکز تعیین شده توسط نیروی انتظامی موافقت کرد.

 

وی افزود: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتظامی کل کشور مکلف است سامانه تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت و مراحل نقل و انتقال مالکیت را به صورت برخط انجام دهد و مراجعه حضوری اشخاص صرفا برای احراز هویت فرد، اصالت خودور و فک و نصب پلاک باشد./صداوسیما

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها