ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

تخفیف ۱۰۰ میلیونی به زنان برای خرید خودرو!

24 خرداد 1401
تخفیف ۱۰۰ میلیونی به زنان برای خرید خودرو!

به گزارش بانک اول فروش خودرو با قیمت دولتی به زنان، یکی از مشوق‌های فرزندآوری طرح جوانی جمعیت است. حالا هم ایران خودرو اعلام کرده که به برخی از مادران، در طرح فروش فوق‌العاده خودرو، بدون قرعه‌کشی  خودرو می‌دهد.

کدام زنان خودروی بدون قرعه‌کشی می‌گیرند؟

زنانی که می‌خواهند بدون قرعه‌کشی صاحب خودرو شوند باید در سامانه فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو ثبت‌نام کنند. البته باید دارای دو فرزند و بیشتر باشند تا بتوانند خودرویی با قیمت دولتی بخرند. بر این اساس آنها صاحب خودرویی می‌شوند که ۱۰۰ تا ۱۶۰ میلیون ارزان‌تر از بازار خودرو است.

اما ایران خودرو برای این زنان شرط دیگری هم گذاشته است. مادرانی که فرزند دوم یا سوم آنها بعد از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد مشمول خرید خودروی بدون قرعه‌کشی می‌شوند.

 

نیمی از ظرفیت فروش فوق‌العاده برای زنان

 

آنطور که این شرکت خودروسازی اعلام کرد که نیمی از ظرفیت فروش فوق‌العاده اسفندماه خود را به زنان دارای فرزند تخصیص داد.

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو دهم تا ۱۲ اسفند ماه است. در این طرح، چهار خودرو پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربو عرضه می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده اسفند ایران خودرو می‌توانند به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.
سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشورهای همسایه گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم درباره «اولویت‌های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‌گردشگران دیگر کشورها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، در دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان‌های مسئول انجام شده است.
به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال میشود
فروش و عرضه لاستیک دولتی تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود.طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها