یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان برای نوسازی بافت‌های فرسوده

24 خرداد 1401
پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان برای نوسازی بافت‌های فرسوده

به گزارش بانک اول قاسمی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید ظرف ۶ ماه گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که زیر ساخت‌های نرم افزاری ساخت ۴ میلیون فراهم شده و اراضی ۱ میلیون واحد آماده واگذاری شده و به زودی اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد تامین می‌شود.

به گفته وزیر راه وشهرسازی برای نوسازی این ۱۳۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده تهران ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و برای ودیعه مالکان این واحد‌ها در مدت زمان ساخت که قصد اجاره نشینی دارند هم ۶۰ میلیون تومان وام ودیعه در نظر گرفته شده است.با نوسازی این ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران شاهد کاهش قیمت مسکن و همچنین نرخ اجاره در شهر تهران خواهیم بود.

۲ میلیون واحد مسکونی فرسوده در کشور سالانه در شهر تهران باید ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شود که از این تعداد تنها ۱۰ هزار واحد نوسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها