شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش درباره وام بانکی/وام ضروری ۲۰۰ میلیونی با شرایط استثنایی

24 خرداد 1401
خبر خوش درباره وام بانکی/وام ضروری ۲۰۰ میلیونی با شرایط استثنایی

به گزارش بانک اول بانک مرکزی مصوبه افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه را برای اجرا به بانک‌ها ابلاغ کرد.

 و به نقل از سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ دانشمند، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که برای 2 بانک قرض‌الحسنه سقف تسهیلات ضروری به اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۶۰ ماهه مقرر شد. همچنین سقف تسهیلات اشتغال زایی خرد برای اشخاص حقوقی حداکثر به ۵۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر هفت ساله (۸۴ماهه) افزایش پیدا می‌کند.

تا قبل از این و بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در پنج مرداد ماه، سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و عادی بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه تا مبلغ ۵۰میلیون تومان وهمچنین افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی ۱۰۰میلیون تومان مقرر شده بود.

بنابراین مبلغ وام قرض الحسنه ضروری به اشخاص حقیقی با افزایش ۳۰۰درصدی از ۵۰میلیون تومان به ۲۰۰میلیون با بازپرداخت ۶۰ماهه افزایش یافت و تسهیلات اشتغال زایی نیز با افزایش ۴۰۰درصدی به ۵۰۰میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر ۸۴ماهه رسید.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها