یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

خودروهای جدید ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
خودروهای جدید ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول سایپا در سال ۱۴۰۱ سه خودرو را به بازار عرضه می‌کند؛ اطلس، سپهر و سهند را سایپا. هر سه خودروها به خط تولید هم رسیده‌اند؛ با وجود این، زمان دقیق عرضه آنها مشخص نیست.

سایپا سال آینده تیبا را از خط تولید خارج و آریا را جایگزین آن می‌کند. شاهین اتوماتیک هم قرار بود اردیبهشت امسال به بازار عرضه شود

 

ایران خودرو برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌ای دارد؟

 

در سال آینده دو محصول از خط تولید این شرکت حذف می‌شوند؛ سمند و ۴۰۵. ایران خودرو به جای آنها، هایما اس ۸ را به بازار عرضه می‌کند.

زمان دقیق عرضه این خودرو نیز هنوز اعلام نشده است.

همچنین ایران خودرو وعده داده که خودروی کی ۱۲۵ را در انتهای سال ۱۴۰۱ به سبد تولیدات خود اضافه می‌کند.

خودروهای جدید مونتاژی

برخی دیگر از شرکت‌های خودروسازی نیز قول داده‌اند که در سال آینده محصولات مونتاژی خود را به بازار عرضه کنند. شرکت فردا موتور امسال از خودروی جدید خود به نام فردا تی ۵ معرفی کرد. این محصول در سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌شود.

کرمان‌موتور امسال از محصولی به نام جک جی ۵ رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این خودرو سال آینده به بازار عرضه شود.

آرین پارس موتورز نیز امسال از لاماری خود رونمایی کرد. این محصول در خرداد ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط
متقاضیان خرید خودرو‌های برقی وارداتی از امروز (۳۰ اردیبهشت) به مدت یک هفته می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های برقی ثبت نام کنند.
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
فروش ام وی ام x33 کراس cvt از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود. شروع فروش راس ساعت ۱۳ و به صورت نقد و اقساط خواهد بود. قیمت علی الحساب:906,200,000 تومان قیمت غیر قطعی و علی الحساب تحویل ۴۵ روز کاری
افتتاح حساب وکالتی و مسدود کردن ۱۰۰ میلیون پول در حسابی به‌نام خودرو برقی، جزو اولین اقدامات لازم برای متقاضیان مدل‌های برقی است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها