شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

مدارک لازم برای دریافت وام بانک شهر

24 خرداد 1401
مدارک لازم برای دریافت وام بانک شهر

به گزارش بانک اول بانک شهر نیز در راستای کنترل نقدینگی موجود در جامعه و همچنین تامین نیازهای مشتریان خود، انواع وام بانکی و تسهیلات را برای مشتریان در نظر گرفته است.

 

 

تسهیلات قرض الحسنه بانک شهر

قرض الحسنه، قراردادی است که در آن بانک مبلغ معینی را مطابق با مقررات خود به اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان قرض اعطا می‌کند. بانک شهر تسهیلات قرض الحسنه را در امور مختلفی از جمله رفع احتیاجات ضروری اشخاص حقیقی، هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه، هزینه درمان و بیماری، هزینه تعمیر و تامین مسکن و کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کند.

قرض الحسنه ویژه بانک شهر

بانک شهر در قرض الحسنه ویژه به افراد معرفی شده از سوی شرکت‌ها یا سازمان‌های صاحب حساب‌های قرض الحسنه ویژه تسهیلات و وام اعطا می‌کند. کمترین مبلغ لازم در سپرده، برای دریافت این وام یک میلیون تومان بوده و از 300 هزار تومان تا 150 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله تسهیلات اعطا می‌شود.

قرض الحسنه ازدواج بانک شهر

بانک شهر در راستای حمایت از زوج‌های جوان و تشویق به امر ازدواج، به هریک از زوجین تا مبلغ 3 میلیون تومان وام ازدواج اعطا می‌کند.

قرض الحسنه وجوه اداره شده در صورت تودیع وجه توسط سپرده‌گذار

بانک شهر در قالب قرض الحسنه یا عقود مشخص در قرارداد عاملیت، به معرفی شدگان دارای شرایط توسط تودیع کننده وجوه، تسهیلات اعطا می‌کند.

مدارک لازم برای دریافت وام قرض الحسنه بانک شهر

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک شهر عبارتند از درخواست کتبی متقاضی، معرفی نامه از نهادهای دارای سهمیه در سایت وام ازدواج بانک مرکزی برای قرض الحسنه ازدواج، وثیقه و تضمین مورد قبول بانک و سایر مدارک مشخص شده از سوی بانک مطابق با در خواست متقاضی، نوع تسهیلات و نظر مرجع تصویب اعتبار.

تسهیلات فروش اقساطی بانک شهر

بانک شهر با هدف توسعه امور صنعت و معدن،کشاورزی و خدمات با درخواست و تعهد متقاضی اموال منقول مورد نظر او را خریداری و با اخذ تضمین به صورت اقساطی به مشتری می‌فروشد. همجنین مدت قرارداد فروش اقساطی و بازپرداخت اقساط آن ، حداکثر برابر عمر مفید اموال موضوع قرارداد است. بانک شهر این تسهیلات را برای فروش اقساطی در امور مختلفی اعطا می‎کند که از جمله آن موارد زیر است.

  1. فروش اقساطی مواد اولیه، لوازم یدکی وابزار کار
  2. فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین آلات وتاسیسات
  3. فروش اقساطی مسکن
  4. خرید کالای و خدمات ضروری مانند کالای مصرفی با دوام نو از محل تولیدات داخلی و هزینه تحصیل، ودیعه مسکن حداکثر تا مبلغ 8 میلیون تومان
  5. تسهیلات خرید خودرو تولید داخل معادل شصت درصد ارزش خودرو و حداکثر به میزان 15 میلیون تومان
  6. تسهیلات خرید خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده شخصی از محل تولید داخلی معادل 80 درصد ارزش خودرو تا سقف 20 میلیون تومان

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات فروش اقساطی بانک شهر

مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات شامل درخواست متقاضی، فاکتور خرید مواد اولیه و ماشین آلات،  اصل و کپی شناسنامه متقاضی، کپی مجوز فعالیت صنفی و اصل و کپی مجوز ملکی متقاضی است.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها