ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو و چری آغاز شد

24 خرداد 1401
فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو و چری آغاز شد

به گزارش بانک اول  اولین فروش محصولات مدیران خودرو به صورت نقد و اقساط در سال 1401 آغاز شد. متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند. در طرح اقساطی فروش محصولات مدیران خودرو متقاضیان می توانند با پرداخت پیش پرداخت مشخص شده در جدول برای هر خودرو و باقی مبلغ در قالب قسط های تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

برای داشتن تخمینی از مبلغ هر قسط، باید گفت که با در نظر گرفتن نرخ بهره معمول طرح های قبلی مشابه (که رقمی نزدیک به ۲۳ درصد بوده است)، برای بازپرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی در مدت ۶۰ ماه، مبلغی در حدود ماهانه ۱۱ میلیون تومان و برای بازپرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیونی در مدت ۶۰ ماه، مبلغی در حدود ماهانه ۲۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

 
 
 

 
اخبار مرتبط
در این مرحله سه خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می‌شود. خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.
شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.
سه محصول برقی، یک مدل هیبریدی و یک خودرو بنزینی در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو وارداتی قرار گرفت
شرایط فروش ۱۴ خودروی سایپا ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها