پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

نرخ های جدید طرح ترافیک اعلام شد

24 خرداد 1401
 نرخ های جدید طرح ترافیک اعلام شد

به گزارش بانک اول اعضای شورای شهر تهران در چهل‌و‌سومین جلسه شورای، تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا را در سال 1401 در دستور خود قرار دادند و در نهایت با افزایش 25 درصدی طرح ترافیک در سال 1401 موافقت کردند.

بر همین اساس شورای شهر تهران با ورود 103 هزار خودرو برای محدوده طرح در طی روز موافقت کرده است که از این تعداد خودرو، 53 هزار خودرو از سهمیه و مابقی مجوز روزانه دریافت خواهند کرد. از جمله سهمیه‌هایی که برای طرح ترافیک در نظر گرفته شده است جانبازان به‌صورت رایگان، بیماران خاص و معلولان نیز از تخفیف 90 درصدی استفاده خواهند کرد.

 

همچنین مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه "تهران من" نسبت به رزو و پرداخت مبلغ طرح ترافیک به صورت آنلاین و از طریق حساب شهروندی اقدام کنند.

بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر نرخ‌های جدید طرح ترافیک در سال 1401 در سامانه "تهران من " بارگذاری شده است و تردد در این محدوده بر مبنای افزایش 25 درصدی طرح ترافیک محاسبه خواهد شد./تسنیم

 

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها