یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات پیش فروش ایران خودرو اعلام شد_فروردین1401

24 خرداد 1401
 جزئیات پیش فروش ایران خودرو اعلام شد_فروردین1401

به گزارش بانک اول در این دو بخش‌نامه، محصولات تارا دستی و اتوماتیک، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک 2 رنگ با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. 
مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه مشخص خواهند شد. مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. 
متقاضیان می توانند از فردا سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه، به مدت 3 روز، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بر اساس بند ۶ تعهدات ۱۵ ماده‌ای خودروسازان که در نشست ۱۱۵ شورای عالی استاندارد مورد تایید قرار گرفته است "خودروسازان متعهد می‌شوند تا پیش از دریافت تایید نوع از پیش فروش خودروها اکیدا خودداری کرده و به محض تعلیق یا ابطال تایید نوع، استفاده از هرگونه مطالب تبلیغاتی را متوقف کنند".
این روزها وضعیت بازار خودرو بسیار عجیب شده است و در بسیاری از موارد خبری از پول نقد در معاملات نیست.
لیست محصولات قابل عرضه هنوز به طور قطعی مشخص نیست؛ اما طبق تاکید این گروه صنعتی به ایسنا، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها