دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیون تومانی بانک سامان + جزئیات

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیون تومانی بانک سامان + جزئیات

به گزارش بانک اول مبلغ ذکر شده، سقف وام خرید خودرو بانک سامان است. این بانک براساس شرایط و ضوابطی تسهیلات خرید خودرو را به افراد متقاضی می‌پردازد. طبق تمهیدات این بانک، وام پرداختی به افراد واجد شرایط معادل 80 درصد ارزش خودرو خریداری شده خواهد بود. سود این وام 18 درصد اعلام شده است. وام گیرندگان حداکثر ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

 

 

جزئیات بیشتر از وام خودرو 100 میلیون تومانی

کسانی که خواهان وام خرید خودرو هستند باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. درضمن داشتن3تا شش ماه گردش حساب هم برای دریافت این وام ضروری است. ضمانت اصلی برای پرداخت این تسهیلات، سند ملکی است و طبق اطلاعات رده، بانک برای پرداخت این تسهیلات ضامن معتبر نمی‌خواهد. براساس قوانین پرداخت وام، وام گیرندگان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مثل حق کارشناسی خودرو، کارمزد تسهیلات اعطایی، تشکیل پرونده و مواردی از این قبیل برعهده متقاضیان است.

در صورتی که فردی بیشترین  مبلغ وام را با نرخ اعلامی دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی همان 36 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای او سه میلیون و 615 هزار و 240 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها