شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰ درصدی مشخص شد

24 خرداد 1401
زمان واریز مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰ درصدی مشخص شد

به گزارش بانک اول سیدمرتضی بختیاری افزود: مستمری فروردین‌ماه مددجویان امشب با ارقام جدید به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مستمری مددجویان در سال جاری برای خانوار‌های یک نفره ۴۲۰ هزار تومان، خانوار‌های ۲ نفره ۶۰۰ هزار تومان و خانوار‌های سه نفره ۸۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین مستمری مددجویان برای خانوار‌های چهار نفره یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و برای خانوار‌های پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود./ایرنا

اخبار مرتبط
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.
در این زمان می‌توانید به سینما یا رستوران بروید و یا یک سفر کوتاه آخر هفته ترتیب دهید. فقط فراموش نکنید که تمام زحمت‌هایتان را با ولخرجی هدر ندهید!
قیمت لاستیک‌های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار ۶۰ درصد گران‌تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
براساس قانون خانه‌های خالی در صورت عرضه نشدن با افزایش مالیات هرسال مواجه می‌شوند و اگر یک واحد مسکونی در سال عرضه نشود مشمول مالیات شده و ۶ برابر مالیات عادی از آنها مالیات دریافت می‌شود و در صورتی که سال بعد هم خالی باشد مشمول مالیات ۱۲ برابری می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها