شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 1.5 میلیاردی و 2 میلیارد تومانی بانک کارآفرین به چه افرادی تعلق می گیرد؟

24 خرداد 1401
وام 1.5 میلیاردی و 2 میلیارد تومانی بانک کارآفرین به چه افرادی تعلق می گیرد؟

به گزارش بان اول پزشکان و پیراپزشکان و همچنین کادر درمانی امکان استفاده از این وام را دارند که بیمارستان، کلینک، مرکز درمانی و … محل کار آن‌ها با بانک کارآفرین قرارداد همکاری داشته باشد. در این صورت گروه‌های یاد شده با دریافت معرفی نامه از محل کار خود و ارائه آن به بانک، امکان دریافت وام مذکور را خواهند داشت. لازم به ذکر است که این سری تسهیلات بانک کارآفرین به منظور تجهیز بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، ساخت و تجهیز مطب، خرید تجهیزات و لوازم کار پزشکی و ارائه خدمات مناسب به بیماران پرداخت می‌شود.
تسهیل

بر اساس دسته بندی صورت گرفته توسط بانک، گروه‌های هدف برای دریافت این تسهیلات، پزشکی، اعم از عمومی و متخصص، و سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی هستند.

تفاوت شرایط بازپرداخت وام 2 میلیارد تومانی با وام 1.5 میلیاردی

سقف تسهیلات با توجه به گروه هدف 2 مبلغ 1.5 میلیارد و 2 میلیارد تومان اعلام شده است. وامی 1.5 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی مورد نیاز در حوزه پزشکی کاربرد دارد. وام تا سقف 2 میلیارد تومانی هم برای خرید محل کار پرداخت می‌شود.

بیشترین زمان بازپرداخت این تسهیلات برای خرید محل کار 60 ماه و برای خرید مواد و لوازم مصرفی 12 ماه اعلام شده است. نرخ سود آن هم برابر مصوبه بانک مرکزی، 18 درصد حساب می‌شود.

مشتریان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به آدرس www.karafarinbank.ir، وبسایت بانک کارآفرین، مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
مبلغ و شرایط طرح تسهیلاتی نیک وام بانک ملت : حداقل مبلغ وام در طرح نیک وام بانک ملت 30 میلیون تومان و حداکثر 300 میلیون تومان است. حداقل زمان مورد انتظار جهت کسب امتیاز و دریافت تسهیلات 4 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد.
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها