چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد

24 خرداد 1401
افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد

به گزارش بانک اول سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی از افزایش حقوق سربازان از ادیبهشت ماه خبر داد و نوشت:

«در ادامه پیگیری حقوق واریزی فروردین سربازان، با مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی تماس‌های متعددی گرفتم.

آنان ضمن پذیرش گلایه‌ها، قول اعمال ارقام جدید از ماه آتی را دادند؛ لذا افزایش حقوق سرباز‌های عزیز و مابه التفاوت فروردین، از اردیبهشت اعمال خواهد شد.»

پیش از این دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در توئیت دیگری نوشته بود که «طبق گزارش‌های واصله از سربازان عزیز در سراسر کشور، حقوق واریزی به آن‌ها بابت فروردین ۱۴۰۱ افزایش نیافته است. در نامه‌ای به @mirkazemi_ir یادآور شدم که قانون برای درج در کتاب‌ها نیست؛ باید اجرا شود. تا واریز ریال آخر حقوق سربازان، از بکارگیری همه ابزار‌های نظارتی دست برنخواهم داشت.»

اخبار مرتبط
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها