پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

یک نوبت معاینه فنی رایگان برای تاکسی ها در تهران

24 خرداد 1401
یک نوبت معاینه فنی رایگان برای تاکسی ها در تهران

به گزارش بانک اول براساس اطلاعیه این سازمان، تاکسیران‌های فعال پایتخت می‌توانند با در دست داشتن پروانه تاکسیرانی معتبر که از طریق سامانه سیما تاکسی سازمان قابل استعلام و کنترل است، ضمن مراجعه به مراکز معاینه فنی بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، دماوند، چمران، نیایش و آبشناسان از این امکان بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، طرح یاد شده از سال ۱۴۰۰ با هماهنگی سازمان تاکسیرانی شهر تهران و تقبل هزینه‌های مرتبط با آن با هدف کاهش آلودگی هوا، حمایت مالی از رانندگان خدوم تاکسی، ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای سالم و بی‌نقص و حفظ سلامت شهروندان اجرا شد که در سال جدید نیز ادامه می‌یابد.

تاکسیرانان تهرانی در صورت تمایل به استفاده از این طرح رایگان باید به یکی از هشت مرکز اعلام شده، مراجعه کنند.

حدود ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران فعال است که نیمی از این ناوگان فرسوده است./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها