یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

تمدید شرایط ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی تا عید فطر

24 خرداد 1401
تمدید شرایط ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی تا عید فطر

سردار محمد حسین حمیدی،   با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان  و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه ای را در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی در نظر گرفته است.


وی ادامه داد: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی  موجود در توقف‌گاههای تهران بزرگ و همچنین در سراسر کشور  با تسهیلات و شرایط ویژه ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.


به گزارش بانک اول حمیدی افزود:‌ در این طرح که در ادامه طرح قبلی است، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف در نظر گرفته شده و شهروندان از طریق برنامه کاربردی" پلیس من" به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌توانند نسبت به طی مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. علاوه بر آن مالکین و متقاضیان ترخیص می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  + ۱۰ نیز مراجعه کنند.

 


رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از جمله این تسهیلات می‌توان به فراهم شدن شرایط ویژه ترخیص در طول اجرای طرح اشاره کرد. همچنین در این طرح فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی به چند صورت انجام می پذیرد  که در  حالت  اول ترخیص وسیله نقلیه با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و به شکل اینترنتی  و کاملا غیر حضوری و در حالت دوم ترخیص وسیله نقلیه توسط مالک یا نماینده قانونی وی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و در  روش سوم ترخیص خودروهای توقیفی توسط متصرف قانونی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس  +۱۰ صورت می‌پذیرد./ایسنا

اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها