پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

ظرفیت طرح فروش فوری ایران خودرو اعلام شد

24 خرداد 1401
ظرفیت طرح فروش فوری ایران خودرو اعلام شد

به گزارش بانک اول مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی 4 محصول ایران خودرو امروز یک شنبه 4 اردیبهشت ماه برگزار شد.

براساس اعلام این شرکت مشخصات متقاضیان منتخب در طرح عادی پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان نیز در طرح مادران تا 72 ساعت آینده اطلاع رسانی می شود. منتخبان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا به واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند .و در صورت واریز نکردن وجه نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این طرح فروش برای پژو پارس سال سفارش یک میلیون و 592 هزار و 209 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی این خودرو و برای پژو پارس بام وتور تویوفایو دو میلیون و 540 هزار و 191 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند. 

برای محصول راناپلاس پانوراما 484 هزار و 367 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی در محصول رانا پلاس 177 هزار و 399 نفر برای ظرفیت 500 دستگاه اقدام به ثبت نام کرده اند.

 در مجموع، براساس مراسم قرعه کشی انجام شده در این طرح 4 میلیون و 794 هزار و 166 نفر برای ظرفیت 4 هزاری محصولات ایران خودرو در این طرح شرکت کرده بودند.

در ظرفیت محصولات در طرح مادران نیز در مجموع برای پژو پارس سفارشی 107 هزار و 872 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی، در محصول پارس تویوفایو 171 هزار و 821 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی و در محصول رانا پلاس پانوراما 18 هزار و 212 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی و در محصول رانا پلاس 8 هزار و 786 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

 

ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU۷P

۱.۵۹۲.۲۰۹

۱۵۰۰

۱ به ۱۰۶۱

پارس TU۵

۲.۵۴۰.۱۹۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۶۹۳

رانا پلاس پانوراما

۴۸۴.۳۶۷

۵۰۰

۱ به ۹۶۸

رانا پلاس

۱۷۷.۳۹۹

۵۰۰

۱ به ۳۵۴

مجموع ۴.۷۹۴.۱۶۶ ۴۰۰۰ ۱ به ۱۲۴۳

ظرفیت محصولات در طرح مادران:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU۷P

۱۰۷.۸۷۲

۱۵۰۰

۱ به ۷۱

پارس TU۵

۱۷۱.۸۲۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۱۴

رانا پلاس پانوراما

۱۸۲۱۲

۵۰۰

۱ به ۳۶

رانا پلاس

۸۷۷۶

۵۰۰

۱ به ۱۷

مجموع ۳۰۶.۶۸۱ ۴۰۰۰ ۱ به ۷۶
اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها