یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز مرحله جدید تحویل خودرو FMC SX۵

24 خرداد 1401
آغاز مرحله جدید تحویل خودرو FMC SX۵

به گزارش بانک اول در ادامه تحویل پیش از موعد خودروهای FMC SX۵، نخستین سری از این محصول با مدل ۱۴۰۱ را تحویل مشتریان داد. براساس اخبار به دست آمده، شرایط فروش جدید این خودرو نیز به زودی آغاز خواهد شد.

 

خودرو FMC SX۵ که از سال پیش به بازار عرضه شده، یک کراس اوور میان رده با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است.  از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به سانروف، فرمان برقی، کروز کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم‌ پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه های کناری برقی، دی لایت و سیستم کنترل پایداری اشاره نمود.

مزیت خرید FMC SX۵ برای خریداران، طرح قساطی بدون بهره خودروسازی فردا بوده و همین امر باعث شده تا این محصول از اقبال خوبی برخوردار شود و همین امر موجب شده تعداد خودروهای SX۵ در حال تردد د خیابان ها افزایش پیدا کند.

 

آغاز مرحله جدید تحویل خودرو FMC SX۵

اخبار مرتبط
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.
امکان واریز وجه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس برای ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه فراهم شده است.
سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به اهمیت تمدید اعتبار گواهینامه رانندگی گفت: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی‌کنند که متاسفانه این مسئله می‌تواند مشکل زا باشد. همچنین این مسئله جریمه نیز درپی خواهد داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها