یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

ارسال دارو درب منزل بیماران مزمن، با تایید سازمان غذا و دارو

24 خرداد 1401
ارسال دارو درب منزل بیماران مزمن، با تایید سازمان غذا و دارو

به گزارش بانک اول دکتر علیرضا رحیم نیا، در مورد ارسال داروی بیماران مزمن به درب منزلشان، گفت: وزارت بهداشت برای کاهش مراجعه حضوری مردم به داروخانه‌ های مرجع و تسهیل در امور بیماران یاد شده، طرحی را برنامه ریزی کرده است که در این برنامه، با شناسایی بیماران مزمن مانند بیماران مبتلا به فشار خون، بیمارهای قلبی و دیابت با تایید بیمه، دارو بدون معطلی در اختیار فرد مورد نظر قرار می‌ گیرد و از سرگردانی بیماران و ازدحام آنها در داروخانه جلوگیری می ‌شود.

وی افزود:  افرادی که دچار بیمارهای مزمن هستند، توسط معاونت غذا و دارو شناسایی و کددار می شوند و سازمان غذا و دارو مسئول این اقدام خواهد بود و نه شرکت ها و وب سایت ها. 

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رحیم‌نیا افزود: منظور از اسنپ دارو شیوه و مدل ارسال دارو برای بیماران مزمن به درب منزل‌شان با هر روشی است که این روزها به طور عام به روش اسنپی اطلاق شده است و قطعا یک برند خاص مورد نظر نیست./ایسنا

اخبار مرتبط
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. به گزارش بانک اول، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم. وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد. ۱
بابایی کارنامی درباره این‌که تعطیلی روز شنبه شامل بانک‌ها و مراکز خدماتی می‌شود یا این‌که خود دولت باید تصمیم بگیرد، گفت: به صراحت نیامده است اما نمی‌شود در کشور همه ادارات تعطیل باشند و بخواهیم بانک‌ها دایر باشند، ما می‌گوییم دنیا روز شنبه تعطیل است و این یعنی بانک‌ها هم تعطیل هستند؛ این چه معنی دارد؟ بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم بانک‌ها تعطیل می‌شوند.
اولین و مهم‌ترین نکته برای افزایش عمر مایکروفر، تمیز کردن منظم آن است. باقی‌مانده‌های غذا و چربی‌ها می‌توانند به دیواره‌ها و قطعات داخلی مایکروفر آسیب بزنند. برای تمیز کردن، می‌توانید از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید.
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها