پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزلی با قیمت قطعی، ویژه خرداد ۱۴۰۱ + جدول

24 خرداد 1401
اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزلی با قیمت قطعی، ویژه خرداد ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش بانک اول گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون دیزلی خود را ویژه خرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد. 

پیکاپ فوتون دیزلی جدید ایران خودرودیزل با قیمت یک میلیارد و ۱۱۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۲۱۰ تومان قیمت گذاری شده و در طرح های نقدی، مرحله ای و اقساطی از آغاز خردادماه با ظرفیت محدود به فروش می رسد. 

 

 

شرایط پیشفروش پیکاپ دیزلی ویژه خرداد اعلام شد.JPG

اخبار مرتبط
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها