یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو فقط از طریق سامانه‌های مالیاتی

30 مرداد 1401
پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو فقط  از طریق سامانه‌های مالیاتی

به گزارش بانک اول از سازمان مالیاتی ایران، افشین خدامرادی اظهار داشت: مؤدیان مالیاتی در بحث نقل‌وانتقال خودرو، با توجه به برخط بودن سامانه‌های سازمان امور مالیاتی کشور از طریق دو سامانه مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir و یا https://cartransfer.tax.gov.ir/MY/Help/HelpMe با اطمینان خاطر، عملیات پرداخت خود را انجام دهند تا در مراحل و اقدامات بعدی دچار مشکل نشوند.

او  با تاکید بر اینکه پرداخت مالیات نقل‌وانتقال خودرو از طریق سایر سامانه‌ها و یا اپلیکیشن‌‏ها نیز امکان‌پذیر است، گفت: برخی از مؤدیان، از طریق نرم‌افزارهای کاربردی یا اپلیکیشن ‏های موجود اقدام به پرداخت می‌کنند که به دلیل برخط نبودن و همچنین نبود قابلیت وصول آنی مالیات، سبب ایجاد نارضایتی برای مؤدیان به علت انجام نشدن فرآیند تعویض پلاک در زمان مقرر شده است.

خدامرادی بابیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور در قبال مشکلات و پیامدهای عملیات مالیات نقل‌وانتقال خودرو توسط نرم‌افزارهای تولید شده در خارج از سازمان پاسخگو نخواهد بود، خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی برای آشنایی بیشتر و استفاده صحیح از سامانه مالیات نقل‌وانتقال خودرو، حتماً نسخه راهنمای این سامانه را مطالعه کنند.

برای دریافت و مشاهده نسخه راهنمای سامانه نقل‌وانتقال خودرو، اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات