ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

ابلاغیه بانک مرکزی به ۵ بانک‌/ فروش ارز اربعین با احراز هویت در صورت اختلال در سامانه سنا

10 شهریور 1401
ابلاغیه بانک مرکزی به ۵ بانک‌/ فروش ارز اربعین با احراز هویت در صورت اختلال در سامانه سنا

به گزارش بانک اول بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت و صادرات، تاکید کرد درصورت بروز هرگونه اختلال در سامانه نظارت ارز (سنا) و به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به زائران مراسم اربعین حسینی، صرفا پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام نموده و پس از رفع مشکل سامانه سنا، اطلاعات مربوط به فروش ارز را در سامانه ثبت نمایند.

در این نامه که به بانک‌های ملت، ملی، سپه، صادرات و تجارت ابلاغ شده، آمده است، پیرو نامه شماره ۰۱/۱۳۶۹۶۱ مورخ ۱ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به گزارش‌های دریافتی در خصوص مشکلات پیش آمده در ثبت برخط و همزمان مشخصات زائر (شماره ملی) در سامانه نظارت ارز (سنا) در زمان فروش ارز و در راستای تسهیل ارائه خدمات بانکی فروش ارز به زوار ایرانی عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) مقتضی است در صورت بروز اختلال در سامانه نظارت ارز سنا به منظور جلوگیری از اتلاف وقت هم وطنان عزیز پس از احراز هویت متقاضی، نسبت به فروش از اقدام نموده و متعاقب رفع مشکل سنا نسبت به ثبت اطلاعات فروش در سامانه اقدام نمایید.

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات