یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه‌کشی سومین فروش یکپارچه خودروها/اعلام نتایج، احتمالا فردا

21 شهریور 1401
قرعه‌کشی سومین فروش یکپارچه خودروها/اعلام نتایج، احتمالا فردا

به گزارش بانک اول اظهار کرد: قرعه‌کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور ماه) ساعت ۱۴ در حضور نمایندگان نهادهای ناظر در راستای تایید صحت انجام قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

او اعلام کرد: نتایج قرعه‌کشی این دوره احتمالا به شرط اخذ استعلام‌ها، فردا (سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه) مشخص و در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است، ثبت‌نام سومین مرحله از فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به روش قرعه‌کشی (و البته طرح‌های خارج از فرآیند قرعه‌کشی) با عرضه حدود ۶۰ هزار دستگاه خودرو، از روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ شهریور ماه) آغاز شد. مهلت ثبت‌نام در ابتدا سه روز (تا روز جمعه) در نظر گرفته شده بود، اما سپس باتوجه به درخواست متقاضیان (و اختلال چند ساعته ایجاد شده در فرآیند ثبت‌نام در روز دوم ثبت‌نام) این مهلت تا ساعت ۱۶ روز  گذشته (شنبه ۱۹ شهریور ماه) تمدید شد.

در سومین مرحله از فروش خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه، علاوه بر طرح عادی فروش خودروسازان در قالب‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله، مشارکت در تولید و فروش فوری، ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص داشت. /ایسنا

اخبار مرتبط
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات