چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 3 میلیارد و 200 میلیونی بانک ملت برای این افراد

29 شهریور 1401
وام 3 میلیارد و 200 میلیونی بانک ملت برای این افراد

به گزارش بانک اول افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت هستند، برحسب رتبه اعتباری خود امکان درخواست وام 3 میلیارد و 200 میلیونی را از بانک ملت دارند. سود این تسهیلات با توجه به رتبه اعتباری افراد متفاوت بوده و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور نیز 48 ماه است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که در یکی از شعب بانک ملت سپرده جاری داشته باشند. ضمانت لازم برای این تسهیلات پروانه کسب، سند ملکی و اعتبار شغلی است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ اقساط 93 میلیون و 999 هزار و 999 تومان است. کل سود تسهیلات 1 میلیارد و 311 میلیون و 999 هزار و 940 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 4 میلیار و 520 میلیون و 479 هزار و 940 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.
افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات