یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز فروش فوری لاماری ایما از فردا + جدول قیمت

17 مهر 1401
آغاز فروش فوری لاماری ایما از فردا + جدول قیمت

به گزارش بانک اول با اعلام شرکت آرین پارس موتور، چهارمین مرحله فروش لاماری ایما در سال 1401، از روز دوشنبه 18 مهرماه آغاز می‌شود. ثبت نام لاماری، راس ساعت 10 صبح شروع شده و تا پایان روز پنجشنبه 21 مهرماه نیز ادامه دارد. ثبت نام ایما از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت آرین، به نشانی arian.iranecar.com انجام می‌شود.

 

در فروش فوق العاده لاماری ایما، علاوه بر متقاضیان طرح عادی، متقاضیان طرح «جوانی جمعیت» و همچنین متقاضیان طرح «نوسازی خودرو فرسوده» نیز به شرط داشتن شرایط، امکان ثبت نام در قرعه کشی را خواهند داشت.

 

در این مرحله از فروش لاماری ایما، قیمت خودرو بدون تغییر بوده و موعد تحویل آن نیز 90 روزه است.

اخبار مرتبط
سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به اهمیت تمدید اعتبار گواهینامه رانندگی گفت: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی‌کنند که متاسفانه این مسئله می‌تواند مشکل زا باشد. همچنین این مسئله جریمه نیز درپی خواهد داشت. وی با بیان اینکه اعتبار گواهینامه‌های افراد متفاوت است؛ افزود: افرادی که از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستند؛ در ابتدا گواهینامه‌ای با اعتبار ۱۰ سال دریافت می‌کنند. برخی از رانندگان بر اساس شرایط جسمی خود و نظر کمیته پزشکی،
بهمن G9 در بحث مشخصات فنی می تواند با پیکاپ های دیگر رقابت کند. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است که ۲۲۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی ZF تامین می شود و توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. این جعبه دنده در محصولاتی چون لئو MX8 و فوتون تونلند اتوماتیک G7 استفاده شده است.
متقاضیان خرید خودرو‌های برقی وارداتی از امروز (۳۰ اردیبهشت) به مدت یک هفته می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های برقی ثبت نام کنند.
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: