ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

آغاز فروش فوری «وانت آریسان ۲» توسط ایران خودرو + قیمت

22 آبان 1401
آغاز فروش فوری «وانت آریسان ۲» توسط ایران خودرو + قیمت

به گزارش بانک اول گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (یکشنبه ۲۲ آبان ماه) فروش وانت آریسان ۲ را در قالب فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه آغاز کرده است. این طرح فروش در سه قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا می‌شود.

متقاضیان از امروز به مدت دو روز (تا ۲۴ آبان ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فرشو این گروه خوردوسازی به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه خود اقدام کنند. قرعه‌کشی این طرح فروش، یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز چهارشنبه هفته جاری (۲۵ آبان ماه) در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار و منتخبان مشخص خواهند شد.

وانت آریسان ۲ در اولین دوره فروش خود در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکی متالیک با قیمت قطعی ۲۸۵ میلیون تومان عرضه شده است.

محدودیت‌های ثبت‌نام طبق روال سایر طرح‌های ایران‌خودرو، همچون عدم پلاک انتظامی فعال، تخصیص یک خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله خرید ۴۸ ماه از خودروسازان و... در این طرح فروش نیز وجود دارد.

اولین فروش فوری با قرعه‌کشی ایران خودرو|آریسان‌های جدید ایران‌خودرو عرضه می‌شود (۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱)

گفتنی است، وانت آریسان۲ ایران‌خودرو دارای موتور قوی XU ۷ P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

اخبار مرتبط
موتمنی تصریح کرد: کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد از آنجا که خودروی در ایران کالایی سرمایه‌ای است افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها