ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای/ نحوه دریافت یارانه گاز اعلام شد + لینک سایت

05 آذر 1402
دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای/ نحوه دریافت یارانه گاز اعلام شد + لینک سایت

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مرحله دوم توزیع الکترونیکی گاز مایع آغاز شد.

به گزارش بانک اول مرحله دوم توزیع الکترونیکی گاز مایع از آذرماه آغاز شد. در این طرح بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، توزیع گاز مایع برای مصرف کنندگانی که از گاز شهری استفاده نمی‌کنند، مانند گذشته است و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای می‌شوند.

بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: قیمت سیلندر گاز مایع برای مصرف‌کنندگان بی‌بهره از گاز شهری، به صورت یارانه‌ای محاسبه می‌شود؛ بنابراین سرپرستان خانوار برای بهره‌مندی از گاز مایع یارانه‌ای در سامانه سدف نام نویسی کنند.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها